Vi bruger cookies. Ved at bruge vores website acceptere du automatisk brugen af Cookies. Vi bruger Cookies udelukket for at optimere brugeroplevelsen.

Ledelse og marketing

Hvem er egentlig ansvarlig for markedsføringen af virksomheden - direktionen, marketingafdelingen eller reklamebureauet?

Markedsføring er et ledelses ansvar. Hvis virksomhedsledelsen ikke er engageret i virksomhedens markedsføring/brand, har den interne marketingfunktion og reklamebureauet ikke en chance for at opnå optimale resultater.
Uanset hvad jeres virksomhed beskæftiger sig med, skal markedsføringen langt hen ad vejen ligestilles med ydelsen/produktet.

Der findes virksomheder, der ser markedsføring som en udgift - det kan være direkte farligt for virksomhedens fremtid. Markedsføring er en investering netop i virksomhedens fremtid. Det er afgørende, hvordan virksomhedens omgivelser og ikke mindst målgrupper afkoder de budskaber og værdier, som virksomheden kommunikerer.

Skal markedsføring være en integreret del af virksomheden?

Det er vigtigt, at alle i virksomheden støtter op omkring markedsføringen - det gælder fra topledelse og hele vejen ned igennem organisationen. Auto-kommunikation (kommunikationen indadtil i virksomheden) er en vigtig del af den samlede kommunikationsstrategi, så virksomhedens budskaber fortælles både internt og eksternt.

CrossMind Reklamebureau sidder ikke med de vises sten, men vi er en kompetent sparringspartner, der i et tæt samarbejde med jeres virksomhed, optimerer jeres marketinginvestering og sikrer, at målgruppen afkoder, forstår og reagerer på jeres budskaber og jeres brand.


Har I allerede et godt samarbejde med et reklamebureau, der udfordrer jer og leverer løsninger der "rykker"?

Så er det sandsynligvis ikke interessant at afsøge markedet. Men vi tør godt vove den påstand, at tager I et møde med os, så finder I ud af, at vi sammen kan løfte jeres virksomhed/brand - og så finder vi også ud af om vores kemi passer sammen.