Vi bruger cookies. Ved at bruge vores website acceptere du automatisk brugen af Cookies. Vi bruger Cookies udelukket for at optimere brugeroplevelsen.

International efterskole med fokus på internationalisering gennem sprog og udvekslingsrejser...

Eisbjerghus Internationale Efterskole

Eisbjerghus har fokus på, at eleverne får stor viden og information om den verden de lever i - og bliver klædt godt på til fremtidens udfordringer.

Både de sproglige, kulturelle og naturvidenskabelige fag vægtes højt. Den høje grad af faglighed kombineret med det gode efterskoleliv, er med
til at udvikle eleverne personligt og giver større modenhed.


Website

Eisbjerghus ønskede en dynamisk hjemmeside, der afspejler skolens DNA, hvor faglighed, udvekslingsrejser og sprog vægtes højt. Samtidig skulle sitet afspejle det efterskoleliv, som målgruppen får på Eisbjerghus.

Samtidig skulle hjemmesiden være let at opdatere, så den altid opleves dynamisk og som et sted, hvor der sker noget. Løsningen er lavet i Umbraco og naturligvis responsive.

Se websitet live her


Grafisk identitet

I samarbejde med Eisbjerghus har vi redesignet skolens grafiske profil og identitet, herunder brochure/omslagsmappe, visitkort, flyers og annoncer.


Precamp kampagne

Målet med kampagnen var at skaffe flere elever til skoleåret 2017/18.

Der blev udarbejdet en direct mailing til de elever, der allerede var skrevet op til skoleåret 2017/18. De modtog hver 3 billetter, så de kunne invitere 3 venner på precamp i en weekend på Eisbjerghus, hvor de ville få en smagsprøve på efterskolelivet. Kampagnen blev suppleret med en Facebook kampagne målrettet målgruppen.

Kampagnede sluttede med ca. 80 tilmeldte unge, hvilket var et godt stykke over målet.