Vi bruger cookies. Ved at bruge vores website acceptere du automatisk brugen af Cookies. Vi bruger Cookies udelukket for at optimere brugeroplevelsen.

VINGSTED hotel & konferencecenter danne med de perfekte "naturskønne rammer" om et hvert møde, kursus eller konference…

VINGSTED hotel & konferencecenter

VINGSTED hotel & konferencecenter er som navnet antyder et hotel og konferencecenter, men det der gør dem helt specielle, er placeringen i den helt unikke natur i Vejle Ådal samt den atmosfære, der bliver skabt af deres personale i de perfekte rammer - som de iøvrigt kalder "opholdskomfort"!


Logo og Corporate Identity

Som en del af strategien med, at bevæge sig væk fra sit mangeårige image som idrætscenter, blev navn og logo harmoniseret i starten af 2011. "Vingstedcentret" blev til "VINGSTED hotel & konferencecenter" og logoet fik et aktivt, imødekommende og gæstfrit "i", som key visual og det element, der giver VINGSTED sit særkende.

De grønne nuancer har altid været en naturlig del af VINGSTED's identitet - hvilket hamonerer perfekt med den geografiske beliggenhed! Den grønne farvepalette er blevet justeret til, fået lidt mere varme og glød, så den stemmer overens med gæsternes oplevelse af VINGSTED.


Profilbrochurer

For at kunne introducere mødeledere, gæster mv. for de perfekte rammer, er der udarbejdet præsentationsmateriale i form af bl.a. en profilbrochure, der præsenterer VINGSTED som kursuscenter og en brochure, der præsenterer nogle af de mange gratis aktiviteter som VINGSTED tilbyder.

Se brochuren gratis aktiviteter her


Website

 Design og programmering af website.

 Se website live her


Profilfilm

Næst efter selv at være på stedet, så er film et rigtig godt medie til at give gæsterne et indtryk af stedet. Filmen er med til at skabe en levende stemning og vise det miljø og de omgivelser stedet kan tilbyde.

 


Eventmateriale

Målgruppen for møder, kurser, messer og konferencer er selvfølgelig stor. Strategien har derfor været en overordnet awareness/synlighed, flankeret af en bearbejdning af udvalgte segmenter, hvilket har skabt gode resultater.