Kunde
DanePork A/S
Samarbejde
Sparring siden 2019...
Kategori(er)
Opgaver
DanePork er et moderne slagteri med udgangspunkt i det gode håndværk.
DanePork hed oprindeligt Slagtergården St. Lihme A/S og er et selvstændigt, privatejet slagteri. Der er fokus på det gode håndværk og en høj kvalitet, samt nærhed til kunder og leverandører.
Sammen med kunderne udvikler DanePork nye produkter og emballering og har stor fleksibilitet i produktionen. Kapaciteten gør, at de kan servicere den lille slagter og den store fødevarekoncern.
DanePorks nye visuelle identitet har taget udgangspunkt i websitet, der er programmeret i Umbraco. Produktionsprocessen er desuden animeret i en lille animation, der viser grisens vej i produktionen. Endvidere er virksomhedens info-storskærme en del af Umbracoløsningen, således at opdateringen kun foregår ét sted.
Siden har desuden et særskilt leverandør login, som CrossMind har udviklet design til samt implementeret.
Til brug ved mindre messer og netværksmøder med potentielle leverandører/landmænd, er der udarbejdet rollup samt profilfolder med udgangspunkt i den nye grafiske identitet.
DanePork dækker op med en særlig dækkeserviet, når der er kundebesøg. På den måde er den røde tråd i den grafiske identitet helt med ind på mødebordet - og giver ofte anledning til en god snak omkring indholdet på dækkeservietten.
Udover at dækkeservietten kan bruges til formidling af mange forskellige budskaber fx værdier, mission, vision, produktnyheder ol., så kan den også bare byde kunden velkommen.
CrossMind har designet og udviklet den generelle UI designguide til leverandørportalen – der er udviklet
i samarbejde med Eliteweb. Designet skaber den røde tråd til DanePork’s nye designprofil og fremstår professionelt og brugervenligt over for leverandører/landmænd. Det overordnede User Interface er designet af CrossMind og godkendt af DanePork.
CrossMind har designet en sidetype, der skal kunne vises på stormskærme i blandt andet foyeren og kantinen hos DanePork. Her kan DanePork kommunikere forskellige informationer til forskellige målgrupper - og disse kan løbende nemt udskiftes/opdateres via det samme Umbraco-baserede panel som hjemmesiden også administreres igennem.