industritekniker-profil.jpg

Industritekniker - verdens bedste erhvervsuddannelse!

Kunde
Industritekniker.nu

Samarbejde
Sparring siden 2014…

Kategori(er)

Opgaver

Reklamespot for industritekniker.nu

Facebook kampagne

Hjemmeside

Facebook

Busreklame

Messematerialer

Tryksager

Pressemeddelelser

Industritekniker.nu

Der er mangel på kvalificeret arbejdskraft inden for jern- og maskinindustrien.

Derfor er kommuner, industrien og tekniske skoler gået sammen om at sikre, at behovet for industriteknikere også bliver dækket i fremtiden, ved kontinuerligt at markedsføre uddannelsen overfor de unge.

Over hele landet er der etableret lokale supportteams, der består af virksomheder, der i tæt samarbejde med den lokale erhvervsskole/kommune samt Supportteam Danmark, planlægger markedsføringen i et tæt samarbejde med CrossMind.  

Kampagnespot for industritekniker.nu

Spottet blev vist i Biografer, X-busser, Facebook og på websitet industritekniker.nu

Filmen var ét kampagneelement blandt flere.

Facebook kampagne for industritekniker.nu

Målgruppe: Unge der har afsluttet HTX, HHX eller STX.

Mål: Øge optaget på GF2 i 2018

I kampagne perioden på 4 uger nåede kampagnen følgende resultater:

  • Unikke personer: 328.302
  • Eksponeringer: 994.295
  • Besøgende til landingside: 630

Website

CrossMind Reklamebureau har i samarbejde med Industritekniker skabt en ny grafisk identitet og et redesign af deres website.

Se websitet live her

Facebook

Industriteknikers nye grafiske identitet er også i brug på deres sociale medier, blandt andet Facebook.

Se siden her

 

Busreklame

I sammenhæng med Industriteknikers nye biospot, har vi produceret busreklamer med samme budskab.

Messematerialer

Med den nye grafiske identitet er der blevet produceret Messe stand, Roll-ups og Pop-up væg, i sammenhæng med messen Copenhagen Skills.

Tryksager

Hvervefolder, folder til invitation og mange andre tryksager er blevet produceret igennem tiden.

Pressemeddelelser