
Industritekniker - verdens bedste erhvervsuddannelse!
Industritekniker.nu
Der er mangel på kvalificeret arbejdskraft inden for jern- og maskinindustrien.
Derfor er kommuner, industrien og tekniske skoler gået sammen om at sikre, at behovet for industriteknikere også bliver dækket i fremtiden, ved kontinuerligt at markedsføre uddannelsen overfor de unge.
Over hele landet er der etableret lokale supportteams, der består af virksomheder, der i tæt samarbejde med den lokale erhvervsskole/kommune samt Supportteam Danmark, planlægger markedsføringen i et tæt samarbejde med CrossMind.
Kunde
Industritekniker.nu
Samarbejde
Sparring siden 2014…
Kampagnespot for industritekniker.nu
Spottet blev vist i Biografer, X-busser, Facebook og på websitet industritekniker.nu
Filmen var ét kampagneelement blandt flere.
Facebook kampagne for industritekniker.nu
Målgruppe: Unge der har afsluttet HTX, HHX eller STX.
Mål: Øge optaget på GF2 i 2018
I kampagne perioden på 4 uger nåede kampagnen følgende resultater:
- Unikke personer: 328.302
- Eksponeringer: 994.295
- Besøgende til landingside: 630



Website
CrossMind Reklamebureau har i samarbejde med Industritekniker skabt en ny grafisk identitet og et redesign af deres website.

Industriteknikers nye grafiske identitet er også i brug på deres sociale medier, blandt andet Facebook.

Busreklame
I sammenhæng med Industriteknikers nye biospot, har vi produceret busreklamer med samme budskab.

Messematerialer
Med den nye grafiske identitet er der blevet produceret Messe stand, Roll-ups og Pop-up væg, i sammenhæng med messen Copenhagen Skills.

Tryksager
Hvervefolder, folder til invitation og mange andre tryksager er blevet produceret igennem tiden.
