web-under-construction.jpg

Mangler I tid og ressourcer til markedsføring? Måske er CrossMind Marketing+ noget for jer?

Lars er gammel barista med mere end 20 år på bagen. I dag driver han sin egen kaffe webshop og har gjort det i to år. Lars ved, han har nogle super gode produkter, men det kniber med tid, når det kommer til at markedsføre de produkter. Som specialist vil han fokusere på dét, som han brænder for, så han har en marketingansvarlig ansat. Vedkommende hjælper Lars med en masse lækker grafik, men har ikke kompetencerne til nogle af de andre ting, som Lars vil have hjælpe til som for eksempel SEO eller hjemmesidedesign. Lars har dog ikke ressourcer til at hyre flere ind, så hvad gør han?

Vi oplever den samme situation i mange virksomheder, hvor man som eksperter vil bruge sin tid og ressourcer på sine produkter og services. Desværre betyder det for mange virksomheder, at det ofte halter med at få udbredt kendskabet til de selv samme produkter og services. Derudover ender man ofte med en del huller i sin strategi, når man overlader hele ansvaret til én enkelt person, og ikke har specialister i spil.

Det er her CrossMind Marketing+ kommer ind i billedet! Med denne løsning får du adgang til et helt hold af topprofessionelle fagfolk, netop på det tidspunkt og i dét omfang, du har brug for det.

web-under-construction.jpg

CrossMind Marketing+ kan være løsningen

Vi kan sætte ind med en lang række kompetencer, der dækker over alt, hvad en virksomhed har brug for, når det kommer til markedsføring.

  • Annoncer
  • App
  • Film og video
  • SoMe
  • SEO
  • Webshop
  • Grafisk identitet
  • Og meget mere…

Vi kan derfor varetage flere roller og indgå i jeres virksomhed på en måde, som passer præcist til jer. I kan se os som en ekstern marketingafdeling, der kan sammensættes efter jeres behov. Har jeres virksomhed flere udfordringer, forskellige steder i markedsføringsstrategien, kan CrossMind Marketing+ derfor være løsningen.

web-under-construction.jpg

Grundlaget for et godt samarbejde

Før vi for alvor går i gang med CrossMind Marketing+ aftalen, indleder vi med en workshop, hvor vi kommer under huden på jeres virksomhed og går i dialog om:

  • Behovet for marketingindsatsen, og hvordan CrossMind bedst sætter ind.
  • Samarbejdsaftalen og honorar for CrossMind Marketing+ indsatsen.
  • Mødeplanen for den kommende periode.

 På workshoppen opsætter vi:

  • CrossMind Dashboard, hvor vi følger tallene og aktiviteten på jeres digitale platforme.
  • Adgang til målinger og rapporter over trafik fra Google og øvrige SEO-indsatser.
  • Årshjul, så vi har styr på jeres processer og de deadlines, som kommer i løbet af året.

 

Et tæt samarbejde

Dialog, sparring og opfølgning er nogle af nøgleordene, som definerer CrossMind Marketing+. Under selve samarbejdet er vi altid til rådighed, så vi både kan hjælpe jer med de udfordringer, som opstår undervejs, og hele tiden tilpasser vores strategi og indsatser til jeres aktuelle situation.

Vi kan deltage på jeres månedlige leder- / salgsmøder eller et fast månedligt møde med relevante aktører. Her gennemgår vi jeres situation og taler om, hvad fremtiden skal byde på. Agendaen på mødet kan se sådan her ud:

  • Hvad er sket, og hvad skal ske de næste 4-6 uger?
  • Status på jeres digitale platforme – nøgletal fra CrossMind Dashboard
  • Hjemmeside og trafik
  • SEO-indsatser og deres effekt
  • SoMe

Hvad møderne mere konkret skal handle om, afhænger dog af jeres situation. Efter hvert møde deler vi beslutningsreferatet med vores kontaktperson og igangsætter de aftalte opgaver.

Ønsker du derfor en mere personlig service med fagfolk, som tager hånd om din virksomhed og guider dig gennem dine udfordringer med marketing, så kan CrossMind Marketing+ være den perfekte løsning. Kontakt os nu og hør nærmere.

Job
AD
API
CMO
CRM
DTP
Lix
PR
RGB
ROI
SEO
USP
UI
UX
WWW
SSL