Vi bruger cookies. Ved at bruge vores website acceptere du automatisk brugen af Cookies. Vi bruger Cookies udelukket for at optimere brugeroplevelsen.

The Minds - juni 2016…

Dato:

maj 2016

Balance er beskrivende for 2016

Balance er et ord, der bliver mere og mere rammende for CrossMind Reklamebureau i 2016. Bureauet er centralt placeret i hjertet af Vejle, midt i Danmark. Vi er i 2016 7 ansatte, jævnt fordelt mht til alder og køn. Og tilsammen råder vi over kompetencer indenfor strategi, idé- og konceptudvikling, tekst, samt digital- og grafisk kommunikation.
Derudover har vi et solidt netværk af samarbejdspartnere, som vi trækker på, når der er opgaver der kræver det - det gælder freelance grafiker, fotografer, oversættere, programmører m.fl. - alt efter hvem der passer til opgaven! Men det er sjældent noget man som kunde bemærker, da det gerne sker som en integreret del af løsningen, og under vores styring og ansvar.

Definationen af vores overordnede kerneydelse er:
- at skabe kommunikation via stærke kreative koncepter og relevant content, der er tro mod den enkelte virksomheds strategi og værdisæt.

Med en bred kundeportefolie fordelt på store samt små og mellemstore virksomheder indenfor industri, energi, detail, service, uddannelse og videnstung markedsføring, oplever vi det som en klar fordel, at have kunder fordelt på flere brancher. En bred målgruppe indsigt og stor tværfaglig viden giver ofte de gode og overraskende løsninger.

Kort sagt, balance er et meget rammende ord! Vi har som sagt en god fordeling af køn og alder på bureauet. Vores kunder er pænt fordelt geografisk. Vi har en jævn fordeling af kunder indenfor forskellige segmenter - samt en god fordeling af mindre og store kunder med forskellige behov.

Balancen mellem online og offline eksekvering er hos os også ligeligt fordelt, hvilket giver nogle klarer fordele, når vi planlægger cross media aktiviteter vedr. et kampagneforløb eller anden form for marketingsaktivitet!

For vil man som virksomhed virkelig ind under huden på sine kunder kræver det, at man rammer dem på forskellige udvalgte platforme og helst i et koordineret forløb, så man opnår den optimale synergi af indsatsen - og hvis man samtidig har det reklamebureau, der har udviklet idé og koncept til, at gennemfører aktiviteterne, så er man sikker på at den røde tråd og den rigtige balance bliver bevaret gennem hele forløbet.

-->

På billedet: Mads Sørensen, Ina Frandsen, Ann Nielsen, Tanja Lindholm, Martin Haar Kristensen, Christina Kvorning og Magnus Myhre.