journey.jpg

Kunderejsen

Hvordan ser din forretning ud - set med kundebriller?

Kunderejsen er et værktøj, der hjælper dig til at tage dine kunders briller på og se din virksomhed "udefra og ind”. På den måde får I fastlagt hvad jeres kunder oplever i alle de procestrin, der er forbundet med at være kunde hos jer.
Hvor møder kunderne dig første gang? Er I nemme at handle med? Hvad sker der efter et salg? Er I gode til at tiltrække nye kunder? Eller fastholde loyale kunder?

Det giver ofte en aha oplevelse

Det er en god ide at kortlægge kunderejsen og få visualiseret, hvilke handlinger dine kunder foretager sig før, under og efter et køb. På den måde kan I arbejde mere struktureret og ikke mindst målrette salg- og marketingindsatsen. Vi gennemgår jeres kunders rejse sammen med dig, og finder ud af hvor I gør det godt, og hvor der kan sættes ind. Når vi er blevet klogere, er det nemmere at sætte ind, der hvor ressourcerne bruges bedst.

Vi tænker både online og offline

For vi er alle mennesker som bevæger os begge steder; så det er dine kunder og deres adfærd der afgør, hvad der er den bedste løsning.

Har du lyst til at høre mere eller få hjælp til at se din forretning med kundebriller, kan du give os et kald på 7641 0500 eller send en mail til info@crossmind.dk

Det koster ikke noget at drikke en kop kaffe med os!

 

 

Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Cookie- og persondatapolitik

ok