ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Twitter / X

Hvad er X (tidligere Twitter), og hvordan kan virksomheder bruge det?

X, tidligere kendt som Twitter, er et socialt medie, hvor brugere kan dele korte opdateringer og engagere sig i diskussioner gennem såkaldte "tråde". Brugerne kan følge andre, inklusiv venner, kendte personer, og brands, for at holde sig opdateret på deres indhold. X bruges i høj grad af offentlige personer, men også virksomheder drager fordel af platformens mulighed for direkte dialog med kunder.

Virksomheder kan benytte en X-konto til at reagere på kunders henvendelser, klager eller feedback i realtid. Når en kunde omtaler en virksomhed ved at bruge @ foran virksomhedens navn i en opdatering (tidligere kaldet et Tweet), kan virksomheden hurtigt fange og besvare henvendelsen, hvilket styrker kundeservice og omdømme.

#CrossMind Comment:

På CrossMind ser vi X som en platform for kundedialog, og vi kan hjælpe vores kunder med at bruge mediet effektivt til både branding og kundeservice.

Din eksterne marketingafdeling
Tilbage til oversigten

T

Teaser Tekstforfattere Testimonial Through-the-line Tone of voice Top of mind Touchpoints TOWS Troværdighed Twitter / X Title tag