Tilbage til oversigten

Word of mouth

Word of mouth eller mund-til-mund markedsføring (WOM) handler om aktivt at påvirke og opmuntre målgruppen til at tale positivt om et produkt, en virksomhed eller en organisation. En positiv WOM kan være yderst værdifuld, da anbefalinger fra andre ofte har større troværdighed end traditionel markedsføring.

#CrossMind Comment:

Det kan være udfordrende at styre WOM. Tre grundlæggende elementer for at opnå en positiv effekt af word of mouther: tilfredshed, tillid og engagement.

Tilbage til oversigten

W

Wireframe Word of mouth WWW Webshop WCAG Web tilgængelighed Wordpress Wayfinding

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.