ESG
AD
CMO
API
CRM
DTP
Lix
RGB
ROI
WWW
ESG
X
Tilbage til oversigten

Big data

Hvad er Big Data?

Big Data defineres ved de tre V'er: Velocity (hurtighed i databehandling), Volume (datamængde) og Variety(dataforskellighed). I reklamebranchen bruges Big Data til at indsamle og analysere store mængder information om målgrupper og deres adfærd, hvilket hjælper virksomheder med at målrette deres markedsføring og træffe datadrevne beslutninger.

Big Data er essentielt for at forstå forbrugernes præferencer og adfærdsmønstre, og det skaber grundlag for mere præcis og effektiv markedsføring.

#CrossMind Comment:

Det vi ikke ved, finder vi ud af. Vi udtrækker de relevante data for at kunne løse opgaven bedst muligt.

Tilbage til oversigten

B

Backend Behovspyramiden Big data Below-the-line Benchmarking Blog Blue Ocean Boston Matricen Brand value Branding Briefing Brødtekst Budget Bulk Business-to-business (B2B) Business-to-consumer (B2C) Buzz marketing BuzzWord Barter Brand identitet