Tilbage til oversigten

Customer Lifetime Value (CLV)

Customer Lifetime Value (CLV) angiver den samlede værdi en kunde tilfører virksomheden i hele kundens livscyklus. CLV er en vigtig KPI, der kan hjælpe virksomheder med at fokusere på værdiskabende kundeoplevelser og langsigtet loyalitet.

#CrossMind Comment:

Når vi arbejder med Customer Lifetime Value, ser vi på hele kundens rejse og søger at skabe værdi i hvert touchpoint. Vi hjælper vores kunder med at identificere og maksimere deres CLV gennem strategisk markedsføring og målrettet kommunikation.

Indsigt & Strategi
Tilbage til oversigten

C

CMO Canvas Call to action (CTA) Chatbot CMYK Content Content Management System (CMS) Content Marketing Copyright Corporate Identity Corporate Social Responsibility (CSR) CRM CrossMind Customer Relationship Marketing (CRM) Clickbait CSRD Customer Lifetime Value (CLV) Code of Conduct Cradle to Cradle

Du kontakter os...

Fang os på telefon eller mail.
Billede af Martin Haar Kristensen
Martin Haar Kristensen
CEO & Creative Director
mhk@crossmind.dk +45 2042 3908
Billede af Per Gren
Per Gren
Client Manager
pg@crossmind.dk +45 2819 3337

...eller vi kontakter dig?

Send dine informationer, så kontakter vi dig.