
Landets største brugtbilsforretning har ændret navn og lanceret ny brugervenlig hjemmeside
Tørring Auto har fået en overhaling og ændret navn til Kvalitetsbiler.dk. Det nye navn og visuelle identitet markeres med en ny, brugervenlig hjemmeside, der tager udgangspunkt i brugernes behov og visuel sammenhæng med det fysiske produkt, der sælges i butikken; nemlig kvalitetsbiler.
UDFORDRING
Købsprocessen ved køb af brugt bil er blevet mere digital og køberne sætter sig på forhånd grundigt ind i markedet og forventer, at kunne finde drømmebilen online ud fra deres specifikke ønsker og behov.
Behovet var derfor at lancere en ny hjemmeside med en ny visuel identitet, der var i tråd med det nye navn Kvalitetsbiler.dk.
På forhånd var der opstillet en række krav til hvad den nye hjemmeside skulle kunne; bl.a. give brugeren en lang række filtreringsmuligheder og et bookingsystem; alt sammen samlet i et CMS-system, der er let at vedligeholde.
Eksekvering og kompetencer
Grafisk identitet
Hjemmesider
SEO, SEM og Google ads
LØSNING
Umbraco hjemmeside med avanceret søgning, filtrering og bookingsystem
- Lav fx din søgning ud fra forskellige betalingsløsninger, kontant, finansiering eller leasing
- Søg efter et specifikt mærke, model, brændstoftype og prisniveau, km/l og antal km
Personlig KvalitetsAgent matcher brugerens efterspørgsel
Finder brugeren ikke bilen de søger, er der mulighed for at oprette en KvalitetsAgent. Så kommere der automatisk besked, når der er biler på lager som matcher ønskern
Hvad er min bil værd? - Byt til nyt-beregner
Med få klik får brugeren en vurdering af værdien på sin nuværende bil ved at indtaste nummerpladeoplysninger, angive standen på bilen osv.
Book prøvetur online og spar tid
Et overskueligt skema gør det muligt for brugeren, at booke en prøvetur, når det passer ind i hans/hendes kalender. Og samtidig kan man se hvor travlt der er i butikken, så ventetid undgås
LØSNING
Nyt logo og identitet
I forbindelse med lanceringen af den nye hjemmeside er der udarbejdet nyt logo samt ny visuel identitet.
Til logo'et er der valgt en klassisk mørkeblå farve med bilikon og navn i hvid, der giver et stramt og tydeligt udtryk. Tørring Auto indgår i en overgangsperiode i logo'et.
I den visuelle identitet er der desuden valgt to supplerende farver, nemlig en lys grå og en grøn, der matcher den mørkeblå.
I samarbejde med CrossMind har vi fået lavet ny hjemmeside. Vi har været igennem et identitetsskifte, hvor vi skifter navn fra Tørring Auto A/S til Kvalitetsbiler.dk. CrossMind har været en vigtig sparringspartner i forløbet. Der blev lyttet til vores ønsker og vi har i den forbindelse sammen fået skabt en re-branding strategi og markedsføringsplan.
Vi ser frem til et værdiskabende partnerskab og føler, at rejsen på noget stort kun lige er begyndt.

Kontakt os
Der findes mange gode samarbejdspartnere inden for reklame og marketing. Vi anser os selv, som en af dem.
Kontakt Per Gren, for yderligere information på pg@crossmind.dk eller +45 28 19 33 37.
Læs flere updates

Google Analytics 4
