Ny hjemmeside og hvervematerialer skal øge kendskabet til at støberitekniker-uddannelsen flytter til Danmark
UDFORDRING
Støberitekniker.nu vil gerne gøre opmærksom på at støberitekniker-uddannelsen nu flytter fra Sverige til Danmark. Derfor skal kendskabet til uddannelsen udbredes, og der skal sikres et fornuftigt elevoptag på UCH i Holstebro.
En helt ny identitet med et nyt logo og et slagkraftigt payoff er blevet udviklet så unge mellem 15 og 30 år kan se sig selv som støberitekniker.
Dette understøtter udvalgte rollemodeller, som i interviews og billeder giver et nuanceret billede af hvad det betyder at arbejde i støberibranchen med alle dens muligheder.
Eksekvering og kompetencer
Grafisk identitet
Hjemmesider
Profilbrochure, årsrapporter og andre tryksager


Website
CrossMind har i samarbejde med støberitekniker.nu stået for design og programmering af hjemmeside i Umbraco, samt content og SEO. Tjek sitet her…

Ny identitet og kernebudskab
Der er udarbejdet ny grafisk identitet med nyt logo og payoff i forhold til målgruppen.

Brochure
Der er udarbejdet en 4-sidet brochure, der bruges som handout og på digitale medier til at øge kendskabet til uddannelsen, uddannelsesstedet og støberitekniker.nu – foreningen.

Foto & film
CrossMind har i samarbejde med støberitekniker.nu og rollemodellerne stået for foto- og filmshoot, samt redigering af fotos og film, som anvendes til markedsføring af uddannelse både online og offline.

Indbydelse til Åbent hus på Vald. Birn
Det er vigtigt at de unge mennesker ser mulighederne i uddannelsen med egne øjne, derfor arrangeres der Åbent hus på støberierne, fx Vald Birn.

Kontakt os
Der findes mange gode samarbejdspartnere inden for reklame og marketing. Vi anser os selv, som en af dem.
Kontakt Per Gren, for yderligere information på pg@crossmind.dk eller +45 28 19 33 37.